Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Produkty zakupione w sklepie podlegają możliwości zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia paczki do Klienta. W celu zwrócenia produktu należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu a następnie dołączyć go do zwracanej paczki wraz z dowodem zakupu (rachunek/faktura). Formularz zwrotu oraz dowód zakupu w zwracanym zamówieniu jest obowiązkowy. Produkt zwracany nie może być używany, nie może nosić na sobie jakichkolwiek zmian i śladów świadczących o użytkowaniu. Środki za zwrócony produkt zwracamy do 7 dni od otrzymania przez nas zwracanego zamówienia. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący.

Zamówienia indywidualnie nie podlegają zwrotom.

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najlepszej jakości. Korby są objęte 2 letnią gwarancją. Jeżeli podczas użytkowania stwierdzisz wadę produktu, nie używaj zepsutego produktu. Wypełnij formularz reklamacyjny (jest to obowiązkowe), dokładnie opróżnij i wyczyść produkt, a następnie odeślij produkt paczkomatem. Do przesyłki dołącz paragon lub fakturę (jest to obowiązkowe). Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje wysłane bez formularza oraz dowodu zakupu (paragon/faktura), produkty zapiaszczone/zakurzone/nieopróżnione nie będą rozpatrywane. 

Dokonuj zwrotów do paczkomatu Inpost.

Dane do zwrotu:

Cedrowa 1, 55-080 Smolec

nr paczkomatu: SMC05M

Natalia Szwed-Kisielewicz

nr telefonu: 509282264

adres e-mail: korba.zamowienia@gmail.com

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl